
Ja una mica recuperat de la ressaca d'ahir a la nit (vaig estar fins a la 1h a la meva taula electoral), em permeto fer alguna pinzellada del resultat electoral.
La victòria sense paliatius del PSOE a Catalunya m'ha deixat estupefacte, de fet la trobo aberrant, i conseqüència directa de l'infiltració del chavisme al cinturó roig. I és que l'únic eslogan que esbombaven era "vota-n's perqué no som el PP" o "que viene la derechona".
Dit això, si que és cert que el PP té un problema greu i seriós a casa nostra, ho constato sobretot perqué a la meva taula electoral només hi havia un desig, que no sortíssin butlletes populars. Això ja de per si ha de fer reflexionar als col.legues del carrer Gènova i començar a practicar una mica d'empatia amb el caràcter català, o continuar pel camí de la caverna com fins ara, que els porta altre cop a l'opisició de l'emiscicle.
Si que vull congratular-me del resultat d'ICV-EUA, haviam si desperten i deixen la marihuana de banda. Tenen el problema de ser teloners a perpetuitat del socialisme, i això acaba cansant.
Pel que fa a ERC, tot i que sento simpaties per ells, no puc sinó fer res més que dir que ja els hi està bé. Li han agafat gust a ser la catifa socialista, i de tant en tant, la catifa cal rentar-la i espolsar-la, cosa que els hi ha passat aquestes eleccions. Ara, de segur que aquí, tot i haver perdut 400.000 vots no dimiteix ni Cristo, i de trencar el tripartit, ni parlar-ne! S'arraparan amb més força encara (si és possible) al cotxe oficial i a les cadires de l'Administració perqué el compte enrera ha començat i a les properes autonòmiques seran llençats al carrer com a apestats.
I per últim CiU. Què dir d'ells? Que han aguantat? Que tenen un bon candidat? (de fet és cert). Ja veurem. Tot queda condicionat a si es saben vendre bé a Madrid i aconsegueixen que es convoquin eleccions anticipades a Catalunya.
L'únic segur és que han postergat el dia del judici final quatre anys més. Felicitats.
La victòria sense paliatius del PSOE a Catalunya m'ha deixat estupefacte, de fet la trobo aberrant, i conseqüència directa de l'infiltració del chavisme al cinturó roig. I és que l'únic eslogan que esbombaven era "vota-n's perqué no som el PP" o "que viene la derechona".
Dit això, si que és cert que el PP té un problema greu i seriós a casa nostra, ho constato sobretot perqué a la meva taula electoral només hi havia un desig, que no sortíssin butlletes populars. Això ja de per si ha de fer reflexionar als col.legues del carrer Gènova i començar a practicar una mica d'empatia amb el caràcter català, o continuar pel camí de la caverna com fins ara, que els porta altre cop a l'opisició de l'emiscicle.
Si que vull congratular-me del resultat d'ICV-EUA, haviam si desperten i deixen la marihuana de banda. Tenen el problema de ser teloners a perpetuitat del socialisme, i això acaba cansant.
Pel que fa a ERC, tot i que sento simpaties per ells, no puc sinó fer res més que dir que ja els hi està bé. Li han agafat gust a ser la catifa socialista, i de tant en tant, la catifa cal rentar-la i espolsar-la, cosa que els hi ha passat aquestes eleccions. Ara, de segur que aquí, tot i haver perdut 400.000 vots no dimiteix ni Cristo, i de trencar el tripartit, ni parlar-ne! S'arraparan amb més força encara (si és possible) al cotxe oficial i a les cadires de l'Administració perqué el compte enrera ha començat i a les properes autonòmiques seran llençats al carrer com a apestats.
I per últim CiU. Què dir d'ells? Que han aguantat? Que tenen un bon candidat? (de fet és cert). Ja veurem. Tot queda condicionat a si es saben vendre bé a Madrid i aconsegueixen que es convoquin eleccions anticipades a Catalunya.
L'únic segur és que han postergat el dia del judici final quatre anys més. Felicitats.
ESTA VISTO QUE EN ESPAÑA SOLO HAY DOS PARTIDOS,¿POR QUE? POR QUE LOS REGIONALES NO SON NACIONALES,ANTES,TENIAMOS MAS POLITICOS NACIONALES,CENTRO,COMUNISMO,IZQUIERDAS...EL FUTURO DOS PARTIDOS......
ResponElimina