DIARI DE RUTA
dijous, 24 d’abril del 2008
SEM ENCARA AICÍ
Sembla ser que encara queda un occità en peu. En fi, humiliats, agenollats i destrossats, però encara queda un "òc" per a cantar.
Sentim-lo doncs.
1 comentari:
Unknown
24 d’abril del 2008, a les 16:07
Para lo lop, pichòt!!!
Pèls de gallina... gràcies Jordi.
Respon
Elimina
Respostes
Respon
Afegeix un comentari
Carrega'n més...
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web
Para lo lop, pichòt!!!
ResponEliminaPèls de gallina... gràcies Jordi.