dijous, 27 de març del 2008

OPOSICIÓ AMB MAJÚSCULES

De tant en tant cal ser honest amb un mateix i mirar de no quedar encorsetat pels nostres pròpis posicionaments ideològics, en resum, ser equànim.

Cal dir que el Sr. Fernández-Díaz pot ser moltes coses, però a nivell municipal destaca com a un polític correcte. Sap quina és la seva posició, i no s'obsessiona amb termes com "governabilitat", "estabilitat" o "mà estesa a l'equip de govern". Coneix bé la seva feina, doncs ha estat escollit per fer oposició, per controlar la tasca de l'Alcalde Hereu i el seu grup municipal.

Us penjo tot seguit una mostra d'oposició meticulosa, extreta del diari e-noticies, perqué veieu (o llegiu, com aquest home tant pot parlar de costos de transport com d'ampolles de vi.

El president del grup municipal del Partit Popular a l'Ajuntament de Barcelona, Alberto Fernández Díaz ha denunciat "el elevado coste que representa para la ciudad de Barcelona el vino del Alcalde que se produce en los viñedos de Can Calopa y que puso en marcha el anterior alcalde Joan Clos". Fernández Díaz ha assegurat que "des de 2005 (primera producción de la vendimia 2003-04) y hasta el 2007 se han producido más de 12.000 botellas de vino, con un coste de 79,72€ -unes 13.300 pessetes- por cada botella de Gran reserva Clos, Hereus de Clos" afegeix Fernández Díaz.

El president dels populars ha explicat que "la actuación hecha por el ayuntamiento en Falcon Clos ha tenido un coste total de 964.149 euros, incluyendo el coste de mantenimiento de estas viñas y el plan de comunicación de presentación y difusión del nuevo vino Viñas de Barcelona en 2005 adjudicado a Claret Serrahima, todo ello sin descartar gastos adicionales en los últimos ejercicios que aumentarían más el gasto". Alberto Fernández Díaz ha remarcat que "el destino lógico de la finca de Can Calopa debería ser pedagógico escolar sobre el mundo rural y no la millonaria frivolidad del Alcalde Clos y heredada por su predecesor Jordi Hereu" i ha continuat dient que "este vino solo se utiliza para actos y obsequios institucionales del Consistorio".